loading...
پارس تک
jahan_nama بازدید : 308 1391/02/17 نظرات (0)

این روزها حافظه‌های فلش همه جا هستند. حمل آسان این حافظه‌های کوچک که تا چندین گیگ اطلاعات را می‌توانند در خود ذخیره کنند باعث شده است که تقریباً در جیب هر فردی که به نوعی به کامپیوتر سر و کار دارد یک فلش دیسک جا خوش کند. اما یکی از بزرگترین مصائبی که دارندگان کول دیسک با آن روبرو هستند، جا گذاشتن آن در پورت USB کامپیوترهای غریبه است. بسیار پیش می‌آید که کاربران پس از وصل کردن فلش دیسک به کامپیوترهای متفرقه، بعد از اتمام کار خود فراموش می‌کنند فلش را از پورت USB جدا کنند و همین موضوع سبب مشکلات بزرگی می‌شود. در این ترفند قصد داریم تا راه حلی را برای شما معرفی کنیم که در صورت استفاده از آن می‌توانید مطمئن باشید که دیگر هیچ وقت فراموش نمی‌کنید فلش دیسک خود را جدا کنید و آن را در هیچ کجا جای نمی‌گذارید.

بدین منظور:
نیازمند یک ابزار مخصوص به نام Pendrive Reminder هستیم.
این برنامه کوچک و کم‌حجم همه آن چیزی که ما نیازمند آن هستیم تا فلش دیسک خود را پس از اتمام کار، فراموش نکنیم در اختیار ما قرار می‌دهد.

راهنمای استفاده:
پس از دانلود، فایل Zip را از حالت فشرده خارج کنید.
اکنون بایستی فایل PendriveReminder-Tarfandestan.exe را در محل دلخواهی از فلش دیسک خود Copy و Paste کنید.
حال فرض کنید فلش دیسک را به یک کامپیوتر غریبه وصل کرده‌اید و قصد دارید تا این برنامه جهت جداسازی فلش دیسک از کامپیوتر در زمان مقرر به شما یادآوری کند.
پس از وصل کردن فلش دیسک به پورت USB کامپیوتر، توسط My Computer (یا Computer) وارد درایو فلش دیسک شوید و فایل PendriveReminder.exe که کپی کرده‌اید را با دوبار کلیک اجرا کنید (دقت کنید فایل باید مستقیماً از روی فلش اجرا شود).
خواهید دید که برنامه Pendrive Reminder با محیط کوچک خود اجرا می‌شود.
این برنامه دارای سه گزینه اصلی است:
Silent Mode: در صورت انتخاب این حالت، هنگامی که قصد Log off و یا خاموش کردن کامپیوتر را داشته باشید، اگر فلش دیسک همچنان به کامپیوتر متصل باشد، پیغامی در پایین صفحه سمت راست ظاهر می شود که شما را مطلع می‌کند که فلش دیسک شما همچنان به کامپیوتر متصل است. با مشاهده این پیغام، اتصال فلش دیسک به کامپیوتر برای‌تان یادآوری می‌شود و آن را جدا می‌کنید.
Alarm: در صورت انتخاب این حالت، می‌توانید یک ساعت و دقیقه خاص را تعیین کنید تا در آن زمان یادآوری به شما انجام شود. این زمان می‌تواند زمانی باشد که پیش‌بینی می‌کنید کارتان تمام می‌شود.
Countdown: این حالت نیز تقریباً مشابه حالت دوم است، با این تفاوت که زمان اتمام کار خود را از زمان حال مشخص می‌کنید. به عنوان مثال اگر فرض می‌کنید ۱ ساعت دیگر کارتان تمام می‌شود و برنامه ۱ ساعت دیگر بایستی یادآوری را انجام دهد، زمان را بر روی ۱ ساعت تنظیم کنید.

پس از تعیین حالت مورد نظر، کافی است بر روی دکمه OK کلیک کنید. برنامه بسته می‌شود، اما این به معنا نیست که برنامه به طور کامل بسته شده است. اگر به آیکن‌های کنار ساعت دقت کنید، آیکن برنامه را مشاهده خواهید کرد.
اکنون می‌توانید به کار خود برسید و بسته به حالتی که انتخاب کرده اید برنامه یاداوری را انجام می‌دهد و شما را مطلع میکند تا فلش خود را جدا کنید.

برای خروج کامل از برنامه و از کار انداختن یادآوری آن کافی است بر روی آیکن برنامه در کنار ساعت دوبار کلیک کنید. سپس گزینه Exit را انتخاب کنید و بر روی دکمه OK کلیک کنید. (ترفندستان)

همچنین این برنامه قابلیت Autorun یا اجرای اتوماتیک را نیز دارا می‌باشد. به این معنا که با انتخاب دکمه Autorun در محیط برنامه، پس از اتصال فلش به هر سیستم، برنامه اتوماتیک اجرا می‌شود و دیگر نیازی نیست هر بار خودتان بر روی فایل اجرایی آن دوبار کلیک کنی
jahan_nama بازدید : 260 1391/02/17 نظرات (0)

شما به کمک برنامه ZCast در صورت اتصال به اینترنت می توانید تمام قیمت های فلزات گرانبها را به لحظه بر روی ویندوز خود داشته باشید و یا در صورت تغییر قیمت ها به شما اطلاع داده شود و حتی این برنامه این امکان را به شما می دهد که قیمت ها برای شما قرائت شوند. به عنوان مثال شما می توانید تعریف نمائید که هر ۵ دقیقه یک بار قیمت اونس و یا بازار تهران توسط سیستم برای شما قرائت گردد.

 ویژگی های جدید نرم افزار:
۱٫سازگاری کامل با ویندوز Vista و ۷
۲٫امکان رسم نمودار به صورت زنده برای قیمتها
۳٫امکان مقایسه نمودار ها و ذخیره در فایل
۴٫رسم نمودار میانگین جهت تحلیل نمودار ها
۵٫رسم نمودار های آرشیوی به صورت هفتگی ، ماهیانه ، شش ماهه
۶٫امکان نمایش دائمی روی صفحه و عدم حذف حاشیه ها
۷٫امکان بزرگ کردن فونت های نرم افزار بدون به هم ریختگی

jahan_nama بازدید : 204 1391/02/17 نظرات (0)

 پارسی را پاس بداریم یکی از نرم افزارهای ارائه شده در زمینه گسترش استفاده از کلمات اصیل پارسی است. این نرم افزار با در بر داشتن بیش از ۳۸۰۰ واژه ، به شما امکان پیدا کردن معادل پارسی کلمات عربی که به صورت رایج در گفتار و نوشتار از آنها استفاده می کنیم را می دهد. همچنین شایان ذکر است که این نرم افزار لیست کاملی از اسامی پارسی دخترانه و پسرانه را در اختیار شما قرار می دهد.

برخی ویژگی های نرم افزار:
- پیشنهاد واژه در هنگام باز شدن نرم‌افزار.
- توانایی‌ گزیدن زبان از میان انگلیسی و پارسی‌ برای نمای نرم‌افزار.
- نگاره‌های ایران(شهرها و همچنین کنداب پارس(خلیج پارس)).
- در بردارندهٔ همهٔ نامهای پارسی‌ دست بندی شده به دو گروه پسرانه و دختران.
- شاهنامه فردوسی
- فرهنگ واژه فارسی به پارسی با بیش از ۱۲۰۰۰ سرواژه
- پینگلیش به پارسی
- استان‌ها به پارسی
- سالنامه آریایی و ابزار برگردانی سالنامه‌های گوناگون به یکدیگر
- نویسنده‌ی پارسی میخی
- پالایشگر نوشته
- نام‌های ایرانی در دو بخش دخترانه و پسرانه
- آزمون
- دانستنی‌ها
- توانمندی افزودن واژه‌های دلخواه به واژه‌نامه
- برگه کلید پارسی
- برابرساز پرشتاب
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و…

jahan_nama بازدید : 228 1391/02/16 نظرات (0)

نرم افزار نهج الفصاحه ویژه تلفن همراه. این نرم افزار اسلامی برگرفته از کلمات ارزشمند رسول خدا (صلی الله علی علیه و آله) به صورت موضوع بندی شامل: آخر الزمان ، آخرت، آدم ، آفت ها ، نیگان ، اجاره ، پاداش، اجل ، احتکار، نیکی کردن، برادر، اخلاص، ادب، اذان، گوش، ارث، زمین، طلب خیر، پناه بردن، استقامت، اسراف، اسلام،  میانه روی، خدا، امامت، امانت داری، آرزو، انتظار، انفاق، اهل و عیال، ایمان، بدعت، برکت، آزمایش، توفیق، توکل ، جماع، دروغ، حجامت، و صدها موضوع دیگر … میباشد که با فرمت جاوا برای گوشی های موبایل عرضه شده است.

 

 

 

 

jahan_nama بازدید : 211 1391/02/16 نظرات (0)

به وسیله نرم افزار موبایل CareMe LockMe قادر خواهید با تا بر روی تمامی قسمت های مهم گوشی که میخواهید از دسترس دیگران در محفوظ بماند پسورد بگذارید ، این برنامه قفل گذاری بر روی قسمت هایی مانند مخاطبین ، پیام ها ، گالری ، تماس ها ، یادداشت ها ، ایمیل و غیره پسورد میگذارد.

تعداد صفحات : 54

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 270
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 389
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 190
  • باردید دیروز : 223
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,302
  • بازدید ماه : 998
  • بازدید سال : 27,769
  • بازدید کلی : 238,837