loading...
پارس تک
jahan_nama بازدید : 343 1391/02/17 نظرات (0)

با استفاده از این نرم افزار قدرتمند میتوانید بیشترین مشکلات رایج در بازی های رایانه ای را به آسانی برطرف سازید. شما با استفاده از نرم افزارGame Booster و تنها با استفاده از یک کلید میتوانید تمامی رایانه خود را آماده اجرای بازی های رایانه ای کنید. بدین منظور که این نرم افزار سیستم شما را اپتیمایز کرده و برای اجرای ساده و راحتر بازی ها بهینه سازی می نمایید. این برنامه برای اجرای سریع بازی ها حافظه موقت رایانه شما را تخلیه و تمامی پردازشهای اضافی را متوقف کرده و سیستم شما را آماده اجرای بازی های رایانه ای می کند. همانگونه که میدانیم اجرا و باز کردن برنامه ها بر روی رایانه باعث کند شدن ویندوز میشود و اجرای برنامه های مخفی در سیستم باعث میشود که سهم زیادی از این پردازشهای سی پی یو به این امر اختصاص یابد. با اجرای این نرم افزار و بهینه سازی، باعث میشود سهم بسیار زیادی از منابع رایانه خود را به اجرای بازی های رایانه ای خود اختصاص دهید و باعث بالا رفتن سرعت رایانه برای اجرای سریعتر و روان تر بازی های رایانه ای شوید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Game Booster Premium:
- قابلیت تنظیم سیستم برای افزایش سرعت اجرای بازی های رایانه ای
- قابلیت متوقف کردن نرم افزارهای در حال اجرا در پس زمینه
- قابلیت خالی کردن حافظه برای اجرای سریعتر بازی ها
- قابلیت کم کردن بار پردازشگر برای اجرای روانتر و سریعتر بازی های رایانه ای
- قابلیت شناسایی و نصب خودکار آخرین درایورهای کارت صدا و گرافیک برای افزایش سرعت
- قابلیت شناسایی و دانلود نرم افزار های مورد نیاز برای اجرای سریعتر بازی ها
- شناسایی خودکار منابع غیر ضروری و توقف تمامی فعالیتهایی که باعث کند شدن بازی میشود
- غیر فعال سازی سرویس های غیر ضروری در ویندوز و بالابردن سرعت اجرای بازی های رایانه ای
- بهینه سازی و یکپارچه سازی درایو بازی برای اجرای سریعتر بازی
- دارای محیط کاربری بسیار ساده و اجرای تمامی تنظیمات فقط با یک کلید
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …
 
jahan_nama بازدید : 251 1390/07/23 نظرات (0)

نرم افزار پرتابل و جالب آموزش ساخت انواع موشک های کاغذی Paper Airplane Factory v1.5.1

حتمآ اکثر شما در دوران کودکی خود موشک های کاغذی بسیار زیادی را ساخته اید و شاید هم در ساخت این نوع موشک ها تبهر بسیار زیادی در میان دوستان و اقوام داشته باشید. همانطور که می دانید برای ساخت یک موشک ابتدا قسمت های مختلف یک کاغذ را تا می کنیم تا تبدیل به یک موشک قابل پرواز شود معمولآ این نوع موشک ها که اکثر افراد قادر به ساخت آنها هستند جز ساده ترین نوع موشک های کاغذی به شمار میروند که اکثر شما می توانید آنرا بسازید. با پیشرفت علم این نوع موشک ها نیز دچار تغییر و تحولات عظیمی شدند در واقع نرم افزاری را که امروز برایتان در سایت میهن دانلود آماده کرده ایم مرجع کاملی برای ساخت انواع موشک های کاغذی می باشد.
نرم افزار Paper Airplane Factory موشک سازی را به شما به صورت حرفه ای آموزش می دهد. در واقع در این نرم افزار بیش از چند صد نوع موشک قرار گرفته که همه ی آنها از قبل توسط سازنده نرم افزار طراحی شده اند و شما می توانید با الگو برداری از موشک مورد نظر خود اقدام به ساخت آن نمایید. کار با الگو های نرم ازفزار بسیار ساده است کافیست که نوع موشک خود را انتخاب کنید سپس نرم افزار الگو ساخت موشک را با نقاط تا خورده و بقیه قسمت ها در اختیار شما قرار می دهد که می توانید با کمک پرینتر الگو را بر روی کاغذ چاپ کنید و با تا نمودن قسمت های خط چین موشک مورد نظر خود را بسازید. همچنین در این نرم افزار قسمتی برای آموزش مرحله به مرحله ساخت موشک قرار گرفته که با انتخاب الگو مورد نظر خود خواهید دید که باید چه قسمت هایی تا شود و یا چه قسمت های می بایست بریده شود. علاوه بر این یکی دیگر از قابلیت های بسیار جالب آن آموزش پرتاب نوع موشک می باشد که به شما چگونگی قرار گرفتن موشک در دستان و نیز پرتاب را آموزش می دهد. نسخه ای را که در اختیارتان قرار دادیم پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد و تنها با کلیک بر روی آیکون برنامه اجرا می شود که شما می توانید با کپی کردن فایل های نرم افزار در فلش مموری خود در صورت نیاز از آن در محل های مختلف که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنید.

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
-
آموزش ساخت انواع موشک های کاغذی.
-
داشتن چند صد نوع موشک طراحی شد.
-
آموزش مرحله به مرحله ساخت موشک.
-
آموزش مر حله به مرحله پرتاب موشک.
-
پرتابل بودن و قابل حمل با فلش مموری.
-
پرتابل بودن و قابل حمل با فلش مموری.
-
قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت.
-
داشتن محیط زیبا و کاربرپسند.
-
سازگار با ویندوز های مختلف.
-
داشتن حجم مناسب.
-
کاربرد آسان.
-
و

 

 

 

 

 

jahan_nama بازدید : 275 1390/07/14 نظرات (0)

سودوکو مخفف عبارت ژاپنی Suuji wa dokushin ni kagiru به معنای عددهای بی تکرار است. در آمريکا به نامNumber place مشهور است.

اين جدول شامل ٩ ستون و ٩ رديف است که کل اين جدول از ٩ بلوک ٩ خانه ای تشکيل شده است که جمعا ٨١ شامل خانه می شود . نام سودوکو نام تجاری پازل شرکت نيکولی (Nikoli) ژاپن است. در سالهای اخير جدول سودوکو به عنوان سرگرمی جالب در سراسر دنيا به کار برده می شود.

اين بازی در نمايشگاه بين المللی بازی و سرگرمی آلمان به عنوان محبوب ترين و پرطرفدارترين بازی شناخته شده است. جدول سودوکو دارای انواع مختلف خيلی آسان، آسان، متوسط، سخت و خيلی سخت می باشد. اين درجه بندی مرتبط به ساختار فيزيکی طراحی شده جدول بستگی دارد و هرچه تعداد خانه های خالی جدول بيشتر باشد دشواری جدول نيز افزايش می يابد. تا کنون بيش از۴٧٠٠٠ نمونه جدول سودوکو با ١٧ خانه مرجع (خانه های از پيش طراحی شده) شناخته شده.

در اين جدول اعداد را از شماره ١ تا شماره ٩ بايد طوری قرار دهيد که در هر ستون و هر رديف هر عدد فقط يکبار تکرار شده باشد.

با استفاده از برنامه جدول سودوکو شما می توانيد جداول مختلف سودوکو را از ساده تا سخت حل کنيد.

...
آموزش و راهنمای فایل بصورت PDF به همراه فایل برنامه میباشد ...

 

 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 270
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 389
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 156
  • باردید دیروز : 223
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,268
  • بازدید ماه : 964
  • بازدید سال : 27,735
  • بازدید کلی : 238,803