loading...
پارس تک
jahan_nama بازدید : 519 1391/02/17 نظرات (1)

طمئنا بارها به این مشکل برخورده اید که سعی میکنید یک ویدئو در حال بخش  از یک وبسایت را ذخیره کنید اما راهی پیدا نمی کنید. راههای مختلفی وجود  دارد که هر کدام مشکلات خاص خود را دارد.

Real player این کار را انجام می دهد اما بارها و بارها مشاهده شده که تمام کمال این کار را انجام نمی دهد.

Internet Download Manager گزینه خوبی است اما مشکلات کرک کردن و یا  تهیه نسخه اورجینال هم آشنای کاربران است. نرم افزار به طور اتوماتیک سریال  را از اینترنت چک می کند.

نرم افزار مجانی Freecoder یک نرم افزار مناسب برای این کار است. این نرم افزار با هزاران سایت همخوانی دارد و امکان ذخیره ویدئو روی کامپیوتر شما را فراهم می کند.

علاوه بر این می توان به پخش کننده فایلهای فلش نرم افزار اشاره کرد که  در نوع خود بسیار عالی عمل کرده و همچنین مبدل فایلهای تصویری و صوتی نیز  از دیگر امکانات این نرم افزار است.

اما دلیل اصلی انتخاب این نرم افزار برای معرفی همان امکان ذخیره  فایلهای ویدیوئی است که با توجه به مجانی بودن نرم افزار ، دیگر نگرانی  خاصی ندارید.

شما می توانید این نرم افزار را هم اکنون از سایت پارس تک دریافت کنید.

 

 

 

jahan_nama بازدید : 268 1391/02/17 نظرات (0)

Chaos Intellect نرم افزاري مفید در زمینه مدیریت ارتباطات و اطلاعات کاربران توسط پست الکترونیکی (ایمیل) می باشد که بر نسل جدید ایمیل کلاینت ها تمرکز دارد. Chaos Intellect ابزارها و ویژگی های فوق العاده ای را به منظور مدیریت ارتباطات (contact manager) و مدیریت و صرفه جویی زمان به شما ارائه می دهد. شما می توانید از این نرم افزار برای تسلط داشتن بر لیست دوستان و ارتباطات آن ها (از طریق ارسال یا دریافت ایمیل)، برنامه ریزی قرار ملاقات و تمامی کارهایی از این قبیل که با پست الکترونیکی خود می توانید انجام دهید، بپردازید. Chaos Intellect دارای گزینه مخصوصی است که می تواند ایمیل های شما را مرتب سازی نموده و بوسیله فیلترهایی که در نرم افزار وجود دارد از دریافت هرگونه ایمیل اسپم جلوگیری کند. مدیریت بر لیست ارتباطاتی که در نرم افزار گنجانده شده، به شما اجازه می دهد تا برای ارسال ایمیل خود به دوستان در کمترین زمان ممکنه بتوانید آدرس آن ها را پیدا کرده و ایمیل ها را ارسال نمایید.
jahan_nama بازدید : 776 1390/12/26 نظرات (0)

Firefox 9.0 Beta 1 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آن ها در بعضی امکانات نسبت به شده است.

بعضی از امکانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

 

 

 

jahan_nama بازدید : 218 1390/12/14 نظرات (0)

ممکن است گاهی به اطلاعات مهمی از محتوای یک فایل متنی یا صفحه وب نیاز داشته باشید ولی نتوانید آن را از فایل مورد نظر استخراج کنید. با استفاده از Data Extractor شما به سادگی می توانید به استخراج اطلاعات از فایل های مختلف و یا صفحات وب html بپردازید.
 Data Extractorنرم افزاری بسیار کاربردی و با به کارگیری آسان است که به شما اجازه می دهد تا اطلاعاتی مانند آدرس های ایمیل، URLها و ... را خیلی راحت و با استفاده از تکنیک های پیشرفته ای بدست آورید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Data Extractor:
- استخراج آدرس های ایمیل یا
URL ها از فایل های متنی یا وب
- پیگیری خودکار لینک های استخراج  شده
- استخراج هرآنچه از یک صفحه وب انتظار دارید
- جستجوی فایل های مولتی مدیا،
URL ها و دایرکتوری ها
- پشتیبانی از
Drag و drop نمودن فایل ها
- امکان انتقال مستقیم نتایج استخراج شده به
Microsoft Excel
- به کارگیری تطبیق
fuzzy به منظور یافتن اطلاعات درباره داده هایی که مطمئن نیستید
- کپی، ذخیره سازی و چاپ آسان
- و ...

 

 

 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 270
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 389
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 223
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,237
  • بازدید ماه : 933
  • بازدید سال : 27,704
  • بازدید کلی : 238,772