loading...
پارس تک
jahan_nama بازدید : 308 1391/02/17 نظرات (0)

این روزها حافظه‌های فلش همه جا هستند. حمل آسان این حافظه‌های کوچک که تا چندین گیگ اطلاعات را می‌توانند در خود ذخیره کنند باعث شده است که تقریباً در جیب هر فردی که به نوعی به کامپیوتر سر و کار دارد یک فلش دیسک جا خوش کند. اما یکی از بزرگترین مصائبی که دارندگان کول دیسک با آن روبرو هستند، جا گذاشتن آن در پورت USB کامپیوترهای غریبه است. بسیار پیش می‌آید که کاربران پس از وصل کردن فلش دیسک به کامپیوترهای متفرقه، بعد از اتمام کار خود فراموش می‌کنند فلش را از پورت USB جدا کنند و همین موضوع سبب مشکلات بزرگی می‌شود. در این ترفند قصد داریم تا راه حلی را برای شما معرفی کنیم که در صورت استفاده از آن می‌توانید مطمئن باشید که دیگر هیچ وقت فراموش نمی‌کنید فلش دیسک خود را جدا کنید و آن را در هیچ کجا جای نمی‌گذارید.

بدین منظور:
نیازمند یک ابزار مخصوص به نام Pendrive Reminder هستیم.
این برنامه کوچک و کم‌حجم همه آن چیزی که ما نیازمند آن هستیم تا فلش دیسک خود را پس از اتمام کار، فراموش نکنیم در اختیار ما قرار می‌دهد.

راهنمای استفاده:
پس از دانلود، فایل Zip را از حالت فشرده خارج کنید.
اکنون بایستی فایل PendriveReminder-Tarfandestan.exe را در محل دلخواهی از فلش دیسک خود Copy و Paste کنید.
حال فرض کنید فلش دیسک را به یک کامپیوتر غریبه وصل کرده‌اید و قصد دارید تا این برنامه جهت جداسازی فلش دیسک از کامپیوتر در زمان مقرر به شما یادآوری کند.
پس از وصل کردن فلش دیسک به پورت USB کامپیوتر، توسط My Computer (یا Computer) وارد درایو فلش دیسک شوید و فایل PendriveReminder.exe که کپی کرده‌اید را با دوبار کلیک اجرا کنید (دقت کنید فایل باید مستقیماً از روی فلش اجرا شود).
خواهید دید که برنامه Pendrive Reminder با محیط کوچک خود اجرا می‌شود.
این برنامه دارای سه گزینه اصلی است:
Silent Mode: در صورت انتخاب این حالت، هنگامی که قصد Log off و یا خاموش کردن کامپیوتر را داشته باشید، اگر فلش دیسک همچنان به کامپیوتر متصل باشد، پیغامی در پایین صفحه سمت راست ظاهر می شود که شما را مطلع می‌کند که فلش دیسک شما همچنان به کامپیوتر متصل است. با مشاهده این پیغام، اتصال فلش دیسک به کامپیوتر برای‌تان یادآوری می‌شود و آن را جدا می‌کنید.
Alarm: در صورت انتخاب این حالت، می‌توانید یک ساعت و دقیقه خاص را تعیین کنید تا در آن زمان یادآوری به شما انجام شود. این زمان می‌تواند زمانی باشد که پیش‌بینی می‌کنید کارتان تمام می‌شود.
Countdown: این حالت نیز تقریباً مشابه حالت دوم است، با این تفاوت که زمان اتمام کار خود را از زمان حال مشخص می‌کنید. به عنوان مثال اگر فرض می‌کنید ۱ ساعت دیگر کارتان تمام می‌شود و برنامه ۱ ساعت دیگر بایستی یادآوری را انجام دهد، زمان را بر روی ۱ ساعت تنظیم کنید.

پس از تعیین حالت مورد نظر، کافی است بر روی دکمه OK کلیک کنید. برنامه بسته می‌شود، اما این به معنا نیست که برنامه به طور کامل بسته شده است. اگر به آیکن‌های کنار ساعت دقت کنید، آیکن برنامه را مشاهده خواهید کرد.
اکنون می‌توانید به کار خود برسید و بسته به حالتی که انتخاب کرده اید برنامه یاداوری را انجام می‌دهد و شما را مطلع میکند تا فلش خود را جدا کنید.

برای خروج کامل از برنامه و از کار انداختن یادآوری آن کافی است بر روی آیکن برنامه در کنار ساعت دوبار کلیک کنید. سپس گزینه Exit را انتخاب کنید و بر روی دکمه OK کلیک کنید. (ترفندستان)

همچنین این برنامه قابلیت Autorun یا اجرای اتوماتیک را نیز دارا می‌باشد. به این معنا که با انتخاب دکمه Autorun در محیط برنامه، پس از اتصال فلش به هر سیستم، برنامه اتوماتیک اجرا می‌شود و دیگر نیازی نیست هر بار خودتان بر روی فایل اجرایی آن دوبار کلیک کنی
jahan_nama بازدید : 489 1390/10/22 نظرات (0)

کامپیوتر خود را در مقابل هر نوع خرابکاری ضد گلوله کنید.قابل استفاده در آموزشگاه ها ، مدارس ، کافی نت ها ، دانشگاه ها ، استفاده شخصی و … مهم نیست که تغییرات و تنظیمات توسط کاربر انجام شده است یا برنامه ها و ویروسها ویندوز را آلوده کرده اند فقط کافیست رایانه خود را ریستارت کنید تا همه تغییرات به حالت اولیه خود باز گردد.
برای این کار شما احتیاج به هیچ نوع تخصص و اطلاعاتی ندارید تنها کاری که باید انجام دهید نصب کردن برنامه است.حتی اگر ویندوز پاک شود این برنامه قادر است آن را باز گرداند و برای این کار نیازی به اشغال هارد دیسک و هر چیز دیگری ندارد و جالب اینجاست که بعد از نصب این برنامه و تا زمانی که از آن استفاده می کنید سرعت کامپیوتر شما کم نمی شود و حتی در بعضی موارد دیده شده است که مقداری به سرعت آن اضافه می کند.
امنیت مطلق و واقعی در مقابل هکر ها ،ویروس ها ، جاسوس ها ، کرم ها ، اشکالات نرم افزاری ، هر نوع خرابکاری خواسته و نا خواسته از جمله فرمت کردن پاک شدن فایل ها و پوشه ها ، دستکاری تنظیمات سیستم ، تنظیمات نرم افزاری ، تنظیمات شبکه ، تنضیمات سخت افزاری و …
قابلیت های کلیدی نرم افزار Deep Freeze Enterprise 7.10.220.3176:
– تنظیمات Administrator با یک کد سفارشی رمز میشود
- تا ۱۵ پسورد مختلف برای سه حالت از پیش برای Workstation ها قابل تنظیم است و می توان برای آنها تاریخ انقضا تعریف کرد.
- تولید پسورد یک بار مصرف یا یک روز مصرف
- قابلیت غیر فعال کردن اختیاری موس و کیبورد هنگام انجام عملیتهای نگهداری
- تولید فایل نصب از پیش تنظیم شده
- تنظیم درایو های Freeze و Thaw از قبل
- زمان بندی برای ریستارت یا شات دان خودکار کامپیوتر
- تنظیم برای خاموش شدن کامپیوتر بعد از مدت بیکاری
- تنظیم زمان بندی خودکار برای خارج شدن از حالت فریز و انجام Windows updates یا update antivirus definitions و …
- ایجاد درایو مجازی که میتواند جهت قرار دادن Save ها و فایل ها و برنامه هایی که مایل هستید استفاده شود
- تنظیم حجم و فایل سیستم درایو مجازی – FAT ، FAT32 ، NTFS
- تنظیم از راه دور توسط Console یا Command Line
- مدیریت متمرکز
- و…

 

 

 

jahan_nama بازدید : 284 1390/08/23 نظرات (0)

نرم افزار GiliSoft USB Lock 1.6.0 یک ابزار کارامد برای پیشگیری از دزدی و لو رفتن اطلاعات است که از انتشار و کپی داده های درایو USB، درایو های خارجی، سی دی و دی وی دی یا دیگر دستگاه های ذخیره داده قابل حمل ممانعت می کند. پس از نصب نرم افزار قفل USB تمام دستگاه ها و درایور های یو اس پی که از قبل شناخته نشده است را بلاک کرده و اجازه اتصال نمی دهد. با این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های خود را به اشتراک دیگران بگذارید بدون ترس از آنکه اطلاعات شما دزدیده شود.
این برنامه در واقع یک درگاه DLP امن و قدرتمند است که به شما اجازه قفل کردن پورت یو اس پی، اجازه ندادن CD و DVD برای رایت، بلاک کردن بعضی وب سایت ها، ممنوع کردن بعضی برنامه ها و غیر فعال کردن بسیاری از دستگاه ها می باشد که فکر می کنید اطلاعات شما می تواند با آن ها جابجا شوند.

خصوصیات GiliSoft USB Lock 1.6.0 :

  • قفل درایور USB برای جلوگیری از کپی کردن اطلاعات و همچنین درایور های خارجی، فایروایر، مینی یو اس پی و تمام رابط های کنترلی HCI، HP-IL, Com, LPT, IrDA, USB on-the-go, U3, EHCI, RAID Controller, Host adapter, Serial Cable , Serial ATA, ACCESS.bus و تمام دستگاه های ذخیره داده
  • قفل کردن CD , DVD، بلاک رسانه های مدیا و دیسک های بلو ری برای فقط جلوگیری از خوانده شدن یا قابلیت رایت نکردن و تمام دیسک های دیگر مانند CD-R, CD-RW, CD-RAM, DVD-R, DVD-RW, DVD-RAM, HD-R, HD-RW, HD-RAM, Blu Ray-R, Blu Ray-RW, Blu Ray-RAM, Floppy Disk A, Floppy Disk B و Zip Drives
  • جلوگیری از باز شدن بعضی وب سایت ها در اینترنت اکسپلورر و راهنمایی به صفحه شخصی شما همچنین جلوگیر از لود بنر های تبلیغاتی، چت روم و …
  • جلوگیری از اجرای هر برنامه ای مانند مانند IE, Outlook, AOL, AIM و … بستن کنترل پنل و پسوورد گذاشتن تا زمانی که خود پای رایانه هستید تمام چیز های که بسته اید به راحتی در دسترس باشند
  • قابل اجرا بر روی سیستم های با ویندوز ۲۰۰۰/۲۰۰۳/XP/Vista/Windows 7 (32&64)

 

 

jahan_nama بازدید : 258 1390/07/28 نظرات (0)

 

 

 Secure My Files  ابزاری بسیار قدرتمند در زمینه امنیت اطلاعات به شمار می رود. نرم افزاری کارآمد که کاربر با استفاده از آن قادر خواهد بود تا تمامی بخش های سیستم از جمله پورت های USB ، اجرای نرم افزارهای خاص ، مرور فولدرها و ... را محدود سازد. سادگی و سهولت در استفاده از نرم افزار سبب شده کاربران زیادی این ابزار را برگزینند ؛ به راحتی می توان با چند کلیک ساده هریک از بخش های سیستم که مورد نظر کاربر هست را از دسترس خارج نمود تا بدین وسیله امنیت اطلاعات بیشتر گردد.

قرار دادن پسورد برروی فولدرها هم یکی از قابلیت های مهم و کلیدی Secure My Files محسوب می شود. این قابلیت کمک زیادی می کند تا سطح دسترسی ها به یک فولدر یا فایل های خاص محدود شده و کاربران دیگر نتوانند وارد اطلاعات شخصی شوند. امکانات متعدد موجود می تواند دلایل خوبی برای دانلود این نرم افزار باشد.

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Secure My Files v2.0.2:

- افزایش امنیت پوشه ها با قرار دادن پسورد

- امکان تغییر سطح دسترسی ها در بخش های مختلف سیستم

- جلوگیری از ورود ویروس با USB ها به واسطه محدود سازی آن ها

- افزایش امنیت در سطح زباله ویندوز به منظور جلوگیری از بازیابی فایل ها

- ارائه سطح دسترسی های خاص به فولدرها

- قرار دادن پسورد برایUSB  ها

- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

- و ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 طريقه فعالسازي :

- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.

- در مرحله آخر مي بايستي تيك مربوط به اجراي برنامه را برداشته تا برنامه اجرا نگردد.

- در صورتي كه برنامه به صورت خودكار اجرا شد. از محيط نرم افزار خارج شويد، لازم به ذكر است در برخي از برنامه ها نرم افزار مورد نظر به صورت كامل بسته نشده و آيكون آن در نوار وظيفه شما نمايان مي شود و شما مي بايستي با کليک راست كردن بر روي آيکون برنامه و انتخاب گزينه ي Exit يا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نماييد.

- پس از نصب کافیست فایل موجود در پوشه Activate را اجرا کرده و مراحل را به صورت پیش فرض دنبال کنید. دقت داشته باشید زبان پیش فرض قابل شناسایی نمی باشد و می بایست از منو پنجم زبان انگلیسی را انتخاب کرده و پس از یک بار Restart نرم افزار از نرم افزار با زبان انگلیسی استفاده کنید.

 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 270
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 389
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 254
  • باردید دیروز : 223
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,366
  • بازدید ماه : 1,062
  • بازدید سال : 27,833
  • بازدید کلی : 238,901