loading...
پارس تک
jahan_nama بازدید : 265 1390/12/23 نظرات (0)

داشتن يک نرم افزار فرهنگ لغت بر روي کامپيوتر همواره يکي از نيازهاي ضروري بوده و در موارد احتياج کمک بزرگي محسوب ميشود. فرهنگ لغتZ Dictionary داراي ويژگي هايي است که آن را با بقيه نرم افزار ها معرفي شده در همين رابطه کمي متمايز ميکند.
اين ديکشنري شامل 118,168 مورد انگليسى به فارسى و 28,426 مورد انگليسى به انگليسى و 44,786 مورد فارسى به انگليسى که در مجموع *( 191,380 )* مورد معنى مى باشد.
راهنماى استفاده: عبارت مورد نظر انگليسى يا فارسى را در حافظه کپى کنيد (
Ctrl+C ) ترجمه آن نشان داده مى شود. براى شنيدن تلفظ عبارت بر روى دگمه بلندگو بزنيد، براى ديدن عبارت بعدى يا قبلى در فرهنگ از دکمه / و / استفاده کنيد.

برخي از ويژگي هاي اين نرم افزار ساده عبارتند از:

- رایگان، کارا و موثر
- سه حالته بودن، انگليسي به فارسي، فارسي به انگليسي، انگليسي به انگليسي
- حجم کم با توجه به ويژگي هاي آن
- ظاهري ساده و کاربر پسند
- طرز استفاده ساده و آسان

 

 

 

jahan_nama بازدید : 286 1390/09/07 نظرات (0)

در این که امروزه زبان انگلیسی به عنوان زبان رسمی در دنیا در تمامی کتاب ها و به طور کلی در همه جا به عنوان اولین انتخاب بعد از زبان رسمی هر کشور مطرح می شود و به این ترتیب نیاز به دانستن حداقل چندین کلمه از زبان های زنده دنیا همیشه امری حیاتی خواهد بود. برای دانستن و ترجمه کلمات همیشه نمی توان از دیکشنری های متداولی که میان افراد رواج دارد استفاده نمود، زیرا هم حجم زیادی دارند و هم این که برای هر زبان باید یک مترجم استفاده نمود. در رایانه ها و دنیای نرم افزاری این مشکل تا حد زیادی با استفاده از نرم افزار معروف Babylon برطرف شده است. نرم افزاری بسیار جالب که قادر است علاوه بر پشتیبانی از زبان های متعدد و زنده دنیا، با سرعتی به اندازه یک چشم بهم زدن کلمات را به زبان دلخواه ترجمه نماید. در نسخه های جدید امکان ترجمه متن هم برای کاربران فراهم شده تا با استفاده از این نرم افزارو وجود یک ارتباط اینترنتی متون خود را با هرزبانی به زبان دلخواه تبدیل و ترجمه نمایند. Babylon در دنیای مترجم ها بیشترین استفاده را دارد زیرا که قابلیت های مهمی را در خود جای داده است. نسخه 8 با قابلیت هایی بسیار متنوع و البته جدید نسبت به نسخه های قبلی به تازگی ارائه گردیده است، تغییرات ظاهری ، افزایش سرعت عملکرد ترجمه، دسترسی سریعتر به بخش های مختلف نرم افزار، سازگاری بهتر با زبان های زنده دنیا در ترجمه و بسیاری موارد دیگر در این نسخه به چشم می آیند. این نسخه که همانند نسل های قبلی بیش از 17 زبان زنده دنیا را به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند قادر است تا علاوه بر تلفظ کلمات به زبان های مختلف متون را هم ترجمه کند. ترجمه متن یکی از مواردی است که کاربران به آن توجه بسیار ویژه ای دارند، هرچند ترجمه متن با Babylon تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی فراهم می شود اما بازهم عملکرد نرم افزار تحسین برانگیز است. قابلیت بسیار مهم و کلیدی که در این نسخه اضافه شده است، امکان ترجمه وب سایت ها به صورت آنلاین است، بدین صورت که کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت آدرس وب سایت مورد نظر را داده و منتظر بمانند تا با توجه به زبانی که انتخاب کرده اند ، صفحه وب سایت مورد نظر را ترجمه شده تحویل بگیرند. قابلیت جالب دیگر هم امکان تبدیل واحد های مختلف به یکدیگر هستند که می تواند استفاده زیادی برای کاربران داشته باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Babylon Pro v8.1.0 r16:
- استفاده بسیار آسان و فعال شدن تنها با یک کلیک
- قابلیت ترجمه متن با امکان پشتیبانی از 17 زبان زنده دنیا
- قابلیت بهره برداری و پشتیبانی از 75 زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین پارسی
- قابلیت تبدیل واحد های مختلف
- امکان تلفظ کلمات با قابلیت پشتیبانی از زبان های مختلف
- تغییر محیط کاربری نرم افزار و البته جذاب تر شدن آن
- امکان ترجمه سایت تنها با چند کلیک ساده (جدید)
- امکان نمایش ترجمه ها همراه با توضیحات Wikipedia
- قابلیتی به نام Globle، موجود در محیط کار ویندوز که دسترسی به نرم افزار را سریعتر می کند
- به روز رسانی های نرم افزار
- قابلیت تغییر پوسته های نرم افزار
- قابلیت  Auto Completion
- قابلیت ترجمه متون Document ها با قابلیت پشتیبانی از فرمت های TXT ، PDF و Word  (جدید)
- قابلیت اضافه شدن منو برای تلفظ و ترجمه در MS Office  (جدید)
- پشتیبانی کامل از زبان های عربی و زبان پارسی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

  

 

 

 

jahan_nama بازدید : 338 1390/07/18 نظرات (0)

Ace Translator نرم افزار ترجمه برای نیازهای روزمره ی شما می باشد. این  نرم افزار قابلیت ترجمه به 58 زبان مختلف دنیا را دارد. این نرم افزار از موتور های قدرتمند ترجمه ی زبان، موجود در اینترنت استفاده می کند و به شما امکان ترجمه ی محتویات صفحات وب، نامه ها، ایمیل ها، چت و ... را می دهد.

زبان های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار:
انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، هلندی، پرتغالی، اسپانیایی، کاتالونیایی، یونانی، روسی، چینی(سنتی و ساده شده)، ژاپنی، کره ای، چک، بلغاری، رومانی، فلیپینی، هندی، فارسی، صربی، نروژی، لیتوانی، دانمارکی، فنلاندی، کرواسی، اندونزیایی، اکراین، اسلواکی، اسلوونی، لاتویانی، عربی، ویتنامی، سوئدی، پلندی، ترکی، تای، آلبانی، اسرائیلی، مجارستانی، مالتایی، بلاروسی، ایسلندی، مقدونی، استونیا، مالایی، اردو، ایرلندی، آفریقایی، ارمنی، گالیشی، ولزی، سواحیلی، آذربایجانی، گرجی، باکویی، هایتی، عبری.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ace Translator:
- نرم افزاری به منظور رفع نیازهای ترجمه ایی روزمره
- بهره مندی از موتورهای ترجمه ی زبان موجود در
اینترنت
- ترجمه ی محتویات صفحات وب، نامه ها، ایمیل ها، چت و ...
- ترجمه به 58 زبان مختلف دنیا
- و ...

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 270
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 389
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 252
  • باردید دیروز : 223
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,364
  • بازدید ماه : 1,060
  • بازدید سال : 27,831
  • بازدید کلی : 238,899