loading...
پارس تک
jahan_nama بازدید : 343 1391/02/17 نظرات (0)

با استفاده از این نرم افزار قدرتمند میتوانید بیشترین مشکلات رایج در بازی های رایانه ای را به آسانی برطرف سازید. شما با استفاده از نرم افزارGame Booster و تنها با استفاده از یک کلید میتوانید تمامی رایانه خود را آماده اجرای بازی های رایانه ای کنید. بدین منظور که این نرم افزار سیستم شما را اپتیمایز کرده و برای اجرای ساده و راحتر بازی ها بهینه سازی می نمایید. این برنامه برای اجرای سریع بازی ها حافظه موقت رایانه شما را تخلیه و تمامی پردازشهای اضافی را متوقف کرده و سیستم شما را آماده اجرای بازی های رایانه ای می کند. همانگونه که میدانیم اجرا و باز کردن برنامه ها بر روی رایانه باعث کند شدن ویندوز میشود و اجرای برنامه های مخفی در سیستم باعث میشود که سهم زیادی از این پردازشهای سی پی یو به این امر اختصاص یابد. با اجرای این نرم افزار و بهینه سازی، باعث میشود سهم بسیار زیادی از منابع رایانه خود را به اجرای بازی های رایانه ای خود اختصاص دهید و باعث بالا رفتن سرعت رایانه برای اجرای سریعتر و روان تر بازی های رایانه ای شوید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Game Booster Premium:
- قابلیت تنظیم سیستم برای افزایش سرعت اجرای بازی های رایانه ای
- قابلیت متوقف کردن نرم افزارهای در حال اجرا در پس زمینه
- قابلیت خالی کردن حافظه برای اجرای سریعتر بازی ها
- قابلیت کم کردن بار پردازشگر برای اجرای روانتر و سریعتر بازی های رایانه ای
- قابلیت شناسایی و نصب خودکار آخرین درایورهای کارت صدا و گرافیک برای افزایش سرعت
- قابلیت شناسایی و دانلود نرم افزار های مورد نیاز برای اجرای سریعتر بازی ها
- شناسایی خودکار منابع غیر ضروری و توقف تمامی فعالیتهایی که باعث کند شدن بازی میشود
- غیر فعال سازی سرویس های غیر ضروری در ویندوز و بالابردن سرعت اجرای بازی های رایانه ای
- بهینه سازی و یکپارچه سازی درایو بازی برای اجرای سریعتر بازی
- دارای محیط کاربری بسیار ساده و اجرای تمامی تنظیمات فقط با یک کلید
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …
 
jahan_nama بازدید : 384 1391/02/17 نظرات (0)

نرم‌افزار Algebrator برنامه‌ای با روش کار بسیار ساده است که شما را قادر می‌سازد در هر سن و هر مقطعی که باشید سوالات ریاضی خود را به آسانی حل کنید! اگر فرزندانتان از شما سوالاتی می‌کنند که قادر به حل آنها نیستید یا اگر خودتان مشغول تحصیل هستید و به ‌دنبال راه‌حل و پاسخ یک سوال پیچیده می‌گردید، براحتی می‌توانید با استفاده از این نرم‌افزار، پاسخ را در زمانی بسیار کوتاه مشاهده کنید. حتی اگر استاد دانشگاه باشید یا یک موسسه آموزشی را مدیریت می‌کنید و با مسائل پیچیده ریاضی سر و کار دارید، باز هم بدون نیاز به ماشین‌حساب‌های گران قیمت و صرف وقت طولانی برای حل مسائل ریاضی، می‌توانید در مدت زمانی بسیار کوتاه صورت مساله را در این نرم‌افزار تعریف و پاسخ را در کسری از ثانیه مشاهده کنید!

پاسخ‌های کاملا تشریحی
نرم‌افزار Algebrator در عین حال که قادر است پاسخ مسائل را در کسری از ثانیه در اختیار شما قرار دهد، به‌گونه‌ای طراحی شده است که پاسخ تشریحی بسیار کاملی را از مراحل حل مساله در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌این ترتیب چگونگی حل هیچ‌یک از مسائل برای شما ابهام نخواهد داشت و به‌طور کامل می‌توانید مساله و روش حل آن را درک کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Algebrator:
ـ حل انواع مسائل ریاضی در تمام مقاطع تحصیلی
ـ حل مسائل با استفاده از روش‌های معمول و رایج بین‌المللی
ـ ارائه پاسخ تشریحی مرحله به مرحله همراه با پشتیبانی از قابلیت راهنمایی و آموزش قوانین، قضایا و پیش‌نیازهای حل یک مساله
ـ رسم انواع نمودار و گراف‌های مربوط در کوتاه‌ترین زمان ممکن
ـ پشتیبانی از ویرایشگر قدرتمند WYSIWYG برای نوشتن صورت مساله
ـ انتشار مساله و روش حل آن در فرمت استاندارد به‌صورت یک فایل xhtml قابل مشاهده در تمام مرورگرهای وب
ـ پشتیبانی از حل مسائل با تعداد ارقام بالا
و…
 
jahan_nama بازدید : 268 1391/02/17 نظرات (0)

Chaos Intellect نرم افزاري مفید در زمینه مدیریت ارتباطات و اطلاعات کاربران توسط پست الکترونیکی (ایمیل) می باشد که بر نسل جدید ایمیل کلاینت ها تمرکز دارد. Chaos Intellect ابزارها و ویژگی های فوق العاده ای را به منظور مدیریت ارتباطات (contact manager) و مدیریت و صرفه جویی زمان به شما ارائه می دهد. شما می توانید از این نرم افزار برای تسلط داشتن بر لیست دوستان و ارتباطات آن ها (از طریق ارسال یا دریافت ایمیل)، برنامه ریزی قرار ملاقات و تمامی کارهایی از این قبیل که با پست الکترونیکی خود می توانید انجام دهید، بپردازید. Chaos Intellect دارای گزینه مخصوصی است که می تواند ایمیل های شما را مرتب سازی نموده و بوسیله فیلترهایی که در نرم افزار وجود دارد از دریافت هرگونه ایمیل اسپم جلوگیری کند. مدیریت بر لیست ارتباطاتی که در نرم افزار گنجانده شده، به شما اجازه می دهد تا برای ارسال ایمیل خود به دوستان در کمترین زمان ممکنه بتوانید آدرس آن ها را پیدا کرده و ایمیل ها را ارسال نمایید.
jahan_nama بازدید : 208 1391/02/17 نظرات (0)

BurnInTest Professional نام نرم افزاری است کاربردی و حرفه ای که وظیفه ی آن تست کردن قطعات سخت افزاری کامپیوتر شما تحت شرایط و پروسه های مختلف به منظور عیب یابی نمودن آنها می باشد . با انجام این کار می توانید بفهمید که دقیقا کدام قطعه ها در شرایط ایده آل قرار داشته و کدامیک در معرض آسیب می باشند .،BurnInTest Professional نرم افزاری مفید برای تست پویایی اجزای مختلف سیستم و کمک به بهینه سازی و افزایش کارایی آنان می باشد. کاری که BurnIt Test انجام می دهد تمرین با سخت افزار برای مدت کوتاهی بوده تا از خرابی و هرز رفتن این قطعات تا حد امکان جلوگیری کند BurnInTest برنامه ای است که با ساختن محیط هایی مجازی تمامی زیر مجموعه ها و اجزای دستگاه های کامپیوتر را تحت فشار در مورد و پایداری آزمایش می کند تا اطمینان حاصل کند که اجزا به بهترین نحو کار می کنند. همچنین این نرم افزار می تواند سرعت CPU شما را از طریق عملیات ریاضی و محاسبات SIMD یا همان Single Instruction Multiple Data محاسبه و هارد دیسک و CD-Rom و Ram و Writer و کارت صوت و گرافیک ۲ بعدی و ۳بعدی و کارت شبکه و هر سخت افزار کامپیوتر را چک نموده تا از صحت عملکرد آنها مطمئن شوید. تمامی این عملیات و بهینه سازی های سخت افزار به آسانی و با چند کلیک صورت می گیرد.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 270
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 389
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 223
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,234
  • بازدید ماه : 930
  • بازدید سال : 27,701
  • بازدید کلی : 238,769